44

9 komentarzy:

  1. Przez was zaczęłam z utęsknieniem wyczekiwać poniedziałków :) Pierwszy kadr jest chyba najlepszy z dotychczasowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się bardzo podoba piąty, dynamiczny i wymowny, zwłaszcza przy tych spokojniejszych dokoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam, piąty kadr rządzi. Poza tym bardzo podobają mi się "ranne zorze" z ostatnich dwóch stron. Do fabuły się nie odniosę, bo wiem tyle, co i Jagoda ;) Dobrze, że Bazyl czuwa.

      Usuń
  3. To ja zalicytuję dalej i powiem, że mnie się najbardziej spodobał kadr czwarty, fantastyczne miny są w tym komiksie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie czwórka rządzi. *szturchu szturchu* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodryg to jest ojciec Bazyla, tak?
    Swoją drogą, fajny wysyp onomatopei, dotychczas nie pojawiały się zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie co robi torba na drzewie w drugim kadrze :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy